close
ORGANISATION

Förutom på webben finns infoferenda (ab) i Göteborg ( kontor; teknisk utveckling, support, säljstöd ) och i Helsingborg (kontor och lager; försäljning och administration).  Läs mer

KONCEPT OCH STRATEGI

Poängen är väl egentligen att utgå från en värld överfull av datorer, interna nätverk, sladdar och vågrörelser i luften, mobiltelefoner och människor, och försöka hitta tekniskt komplicerade men funktionsmässigt enkla applikationer som helt enkelt ger ytterligare avkastning på i huvudsak redan gjorda investeringar.
Men det går att krångla till: 
Generera nya intäkter genom att beakta inarbetad teknik och med designade modifieringar uppnå ny samlingar av applikationsverktyg, samt spara kostnader genom att ta tillvara ny teknik och i samarbete med leverantörer modifiera och styra vissa lösningar mot attraktiva och rationella applikationstekniker

om oss
om oss
om oss
2008-11-18

Sälj & Support

Telefon: 031-7610000
Fax: 031-7610011
E-post: Den här e-postadressen är skyddad från spam bots, du måste ha Javascript aktiverat för att visa det
Infoferenda - Forum
Välkommen, Gäst
Tack Login eller Registrera.
Glömt lösenord?
Ned Svara

ÄMNE: Sv:apn

anet ()
apn 2007-12-08 12:08  
hej !
min apn internet.tele2.se ändras så mobileinternet.tele2.se
när jag kopllas kommer medelande you use roaming och det kostar mycke
vad är det
  Logga in för att svara.
Anders ()
Sv:apn 2007-12-09 09:24 Poäng: 3  
Hej anet,

det låter som du har kommit i kontakt med ett utländskt nät. Var befinner du sig när du får upp meddelandet?

//Anders
  Logga in för att svara.
anet ()
Sv:apn 2007-12-09 10:55  
hej
jag bor i Borlänge
men vad är rätt internet.tele2.se eller mobileinternet.tele2.se
vilken apn måste kopllas
tack
  Logga in för att svara.
anders@infoferenda.com ()
Sv:apn 2007-12-20 18:25 Poäng: 3  
Det finns för två stycken APN för Tele2

”Internet.tele2.se” gäller för mobilt bredband och ”mobileinternet.tele2.se” som gäller för mobilt bredband turbo och mobilt bredband.

Du behöver alltså enbart mobileinternet.tele2.se - eftersom det fungerar med båda abonnemangsformerna.

//Anders
  Logga in för att svara.
Anders ()
Sv:apn 2008-08-18 19:54 Poäng: 3  
För att komma upp i 7.2Mbps måste mobileinternet.tele2.se
användas.

// Anders
  Logga in för att svara.
Upp Svara
få de senaste inläggen direkt till ditt skrivbord