close
ORGANISATION

Förutom på webben finns infoferenda (ab) i Göteborg ( kontor; teknisk utveckling, support, säljstöd ) och i Helsingborg (kontor och lager; försäljning och administration).  Läs mer

KONCEPT OCH STRATEGI

Poängen är väl egentligen att utgå från en värld överfull av datorer, interna nätverk, sladdar och vågrörelser i luften, mobiltelefoner och människor, och försöka hitta tekniskt komplicerade men funktionsmässigt enkla applikationer som helt enkelt ger ytterligare avkastning på i huvudsak redan gjorda investeringar.
Men det går att krångla till: 
Generera nya intäkter genom att beakta inarbetad teknik och med designade modifieringar uppnå ny samlingar av applikationsverktyg, samt spara kostnader genom att ta tillvara ny teknik och i samarbete med leverantörer modifiera och styra vissa lösningar mot attraktiva och rationella applikationstekniker

om oss
om oss
om oss
2009-01-06

Sälj & Support

Telefon: 031-7610000
Fax: 031-7610011
E-post: Den här e-postadressen är skyddad från spam bots, du måste ha Javascript aktiverat för att visa det
Infoferenda - Forum
Välkommen, Gäst
Tack Login eller Registrera.
Glömt lösenord?
Ned Svara

ÄMNE: Sv:UMR

Pinnen ()
UMR 2008-05-15 17:56 Poäng: 0  
Hej Anders.
Liten fråga. . Umr skulle börja skickas ut mitten av Maj, nu e de ändrat till slutet, gäller det alla som förhandsbokat?
Blir bara mer o mer nyfiken på den..
Kollar inte alla dagar på den här sidan, men e inne på mobilabredbands forum så gott som varje dag, där jag även fick uppslaget att köpa UMR, så tack för dina besök där.
Pinnen
  Logga in för att svara.
Samir of Dovado ()
Sv:UMR 2008-05-20 13:19 Poäng: 2  
Hej Pinnen,

Jag kan svara här. Jag heter Samir Madani, huvudansvarig för Sales & Marketing på Dovado.

Vi har haft fördjöjning med första leveransen (med circa 2 veckor). Vi ska frakta allt på slutet av veckan till Sverige. Angående ni som är Infoferendas kunder, vi kommer skicka allting som express till Infoferenda så att dem får in alla UMR nästa vecka istället för veckan därpå. Vi vet att ni har väntat länge.

Ursäkta för förseningen, men tack för tålamodet!

Se till att följa firmware releaser här:

www.dovado.com/umr

Tack igen!
  Logga in för att svara.
Samir of Dovado ()
Sv:UMR 2008-05-20 13:19 Poäng: 2  
Hej Pinnen,

Jag kan svara här. Jag heter Samir Madani, huvudansvarig för Sales & Marketing på Dovado.

Vi har haft fördjöjning med första leveransen (med circa 2 veckor). Vi ska frakta allt på slutet av veckan till Sverige. Angående ni som är Infoferendas kunder, vi kommer skicka allting som express till Infoferenda så att dem får in alla UMR nästa vecka istället för veckan därpå. Vi vet att ni har väntat länge.

Ursäkta för förseningen, men tack för tålamodet!

Se till att följa firmware releaser här:

www.dovado.com/umr

Tack igen!
  Logga in för att svara.
Samir of Dovado ()
Sv:UMR 2008-05-27 09:02 Poäng: 2  
God dag alla,

Tydligen så är förseningen hos UPS denna gången!! Väldigt frustrerande för er som den är för oss! Fraktet hann inte flyga ut förra veckan så den kommer nu under veckan. Jag uppdaterar er så fort vi har inspekterat vartenda skruv och skickat allt till Infoferenda mot slutet av veckan.

Tack så mycket (och ursäkta igen!)

Samir Madani,

DOVADO
  Logga in för att svara.
Upp Svara
få de senaste inläggen direkt till ditt skrivbord